15 september

Nu har måndagen precis börjat och jag sitter fortfarande klistrad vid datorn.
Eftersom min blogg är ny så tänker jag skvallra lite om vad jag hade tänkt att den ska innehålla.
Jag kommer utgå ifrån vad jag själv tycker och tänker, egoist? äh, vem är inte det?
Det kommer bli en del smakprov på bilder som jag fotat och redigerat.
När min födelsedag har passerat så äger jag en systemkamera, då är det verkligen ut och fota som gäller,
sen in i värmen till en kopp varm oboy och photoshop.
Ser verkligen fram emot en bra höst i år.

Eftersom jag är galen i kläder, skor och väskor så kommer ni få se mina inköp och även dagens outfit lite då och då.
Kan redan nu avslöja en liten hemlighet, nog för att några av mina vänner redan vet om den men, jag måste matchar kläder, skor och väskor. Jag skulle aldrig gå med t.ex ett par vita leggins, en blå klänning, silverskor och en svart väska och guld accessoarer. För mycket färger, det går absolut inte. Jag går heller inte ut bland folk i mjukisbyxor. Fåfänga säger vissa. Men nog om det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0