11 april, Planer för påskafton

Utflykt med mamma, lilla syster och hunden. Grilla i en mysig dunge på en fäbovall. Det var tänkt att vi skulle njuta av solen, men just nu är det dimmigt ute, får hoppas den lättar. Annars blir vi nog inte där länge.
Jag övningskör såklart. Har även med mig kameran så jag kommer kunna fota massa mysiga stugor och gärdsgårdar och annat som kan bli fint.

Påskmiddag. Prinskorv, köttbullar, potatis allt sånt man har på julbordet fast nu råkar det vara påskbordet.
Ska även till Britney och rida.

Sen finns det nog inte så mycket tid över. Den tid som finns kommer jag tillbringa vid datorn och redigera bilderna från dagen.
 Ni får ha en bra påskafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0