17 april, Tidningsfredag

Vaknade av skrammel i huset. Insåg att det var fredag och blev superpigg och rusade ut till köket och slet upp tidningen till ungsidan och mycket riktigt, min artikel och mina bilder var publicerade. Alltid lika roligt. Så en bra start på dagen och nu har jag all tid i världen på mig. Jag har ingenting speciellt inplanerat idag och klockan är bara 8. Jag ska faktiskt krypa ner i sängen igen och dra mig, kanske somna om, vem vet.
Men magen kurrar, frukost och lusläsning av tidningen, sen sängen. Näe tvärtom, jag vill inte gå härifrån än.
Så godmorgon.


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Läste artikeln:) den var bra:)



/E

2009-04-17 @ 12:33:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: lotta

hahahahhahahahaa, jag tycker synd om mig. Du är duktig på att skriva iaf, även fast det handlade om mig. (: <3

2009-04-17 @ 13:10:02
URL: http://lottaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0