19 april, Gårdagen

I går var jag i Sundsvall och shoppade. Hittade ett par klackskor, en tunika, 5 par nylonstrumpbyxor (välbehövligt) och 5 par strumpr. Lite nödvändig shopping bara. Åt även en jättegod sallad på en restaurang i köpcentret. Den var verkligen supergod, men de var nog för att jag fick välja innehållet själv. Tog sallad, gurka, majs, morötter, kyckling, oliver och några bönor, tomat fick jag också med men den petade jag åt sidan, + ett stort glas vatten till det. Nyttigt!
På hemvägen stannade jag i stallet och red Britney. Lite senare på kvällen så grillade vi och åt ute på verandan för första gången i år, mysigt.
Kikade på robinson på kvällen. Sjukt äckligt när de dödade en varan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0