7 april, Feber?

Undra om jag är påväg att bli sjuk? Har frusit som en nakenhund hela dagen. Kunde inte ens vara utomhus utan att skaka tänder. Måste ha varit minusgrader ute i dag. Nyss var jag supervarm utan att ha klätt på mig och nu fryser jag utan att ha tagit av mig något. Feber på gång? Hoppas inte! Har även gått och gäspat hela dagen.

Dagen började med en nästan 2 timmar lång lektion klockan 8, skapligt trött. Sen hade jag matte B. Slutade vid halv 12. Då tog jag och en klasskompis bussen ner på stan och gick till butiken Olika som har 30% utförsäljning pga konkurs. Lite synd för det är en mysig butik, dock första gången jag var in där i dag. Gick även lite på stan. Sen försökte jag få tag i mamma så jag kunde få övningsköra hem, men utan framgång så jag fick ta bussen hem. Kom hem vid 2 och kände mig superstressad, men nu är den stressen nästan bortblåst och jag sitter här fast jag borde plugga till svenskaprovet som är i morgon.
Får ta mig i kragen och gå och göra det nu.


Kommentarer
Postat av: eelina

Grattis! Du gick vidare i min fototävling, det är bara att rösta nu!

Skriv gärna en länkning till min blogg, i din egen blogg, så dina vänner kan rösta på dig!

Lycka till!

2009-04-08 @ 10:32:22
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0