8 april, Jag väntar och väntar

Kan det ge fan i att vara så grått. Jag blir ju deprimerad! Himlen ska vara klarblå och hur hög som helst, inte grå, tung och sluta vid trädtopparna. Nej nu får allt solen ta och komma tillbaka innan jag fryser ihjäl. Skakde tänder i dag också och så ska det inte behöva vara på våren!

Lagade nyss mat. Skulle koka potatis så jag hävde på plattan och gick och gjorde annat tills de hade börjat koka. När jag gick tillbaka till spisen efter 5 minuter kokade det inte än och jag svor åt spisen. Sen upptäckte jag att jag bara hade vridit till 1an i stället för 12an. Det kokar bäst på 1an har jag hört, inte.
Nu sitter jag här med superont i magen. Ajaj. Och ändå har jag bara ätit ett äpple och en banan till lunch så jag borde ju vara hungrig.

Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Hon slutade liksom jobbet för 2 timmar sedan, så hon borde ha varit hemma för länge sen. Jag vill ju iväg till stallet. Eller vill och vill, jo jag vill fast det är inte så fint ridväder. Men Britney måste motioneras!

Haha! 2 söta småflickor gick precis förbi med sin mormor. Stampandes på rad i rosa och gula galonbyxor och bärandes på en hov. Plötsligt stannade den som gick först och skrek: haaaaaaaaaaaalt! Så den andra flickan gick in i den första. Så gulligt.


Kommentarer
Postat av: H

sv: Haha okej :D

2009-04-08 @ 16:59:01
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Alexandra



Nej dethar jag faktiskt inte får ta och lyssna på den! Tack för tipset :)



2009-04-08 @ 17:23:35
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: så är det här i luleå också, vi har snö xd

2009-04-08 @ 17:52:20
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0