3 februari, en iskall H&M katalog

På vägen in drog jag med mig dagens post och upptäckte att det var förvånansvärt mycket post till mig, 2 grejer men ändå, jag brukar aldrig få post. Det var iallafall H&M katalogen som jag klickat  hem för några dagar sedan och ett brev från banken om att jag har över 10.000 kronor på ett konto som jag inte ens visste om, och att de ökat i värde senaste året. Härligt.
Så nu sitter jag och bläddrar i H&M katalogen och satan i gatan vad mycket fint det finns, som jag inte har sett i affären ens. Och så fin katalogen var! Och iskall efter att ha legat i postlådan en timme, så nu ligger den på upptining här bredvid mig och jag ska snart fortsätta bläddra, men först ska jag plugga lite. Om jag gör klart en uppift så kan jag fika och dräggla över fina kläder senare.

Det är superfint väder och jag slutade skolan hela timme tidigare, så ja just nu lever jag på + tid. Jag har nog tid att gå ut och fota lite i det fina, men kalla vädret.


Kommentarer
Postat av: mey

haha tack, gjorde den på paint haha =P men din blogg e oxå superfin =D

2009-02-03 @ 13:50:37
URL: http://meejit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0