4 februari, hjärnan vaknade till liv på bussen

Vet ni vad?! Jag är redan på skolan!
Börjar klockan 8 med samhällskunskap B, sen historia A, engelska B, lunch och till sist svenska B. Bara tråkigt pluggämnen idag, men slutar iallafall vid 13.45. 
På bussen på väg hit så började jag fatta historian som vi har prov på i morgon, typ grattis. Det var på tiden. Kanske för att jag tog mig tid att läsa, men nu är jag lättad över att jag fattar vad det handlar om iallafall. 

Och på bussen in kom jag även på en idé till vad jag ska starta för sorts företag nästa år, i kursen småföretagenade B som jag kommer läsa i 3an. Jag ska inte avslöja för mycket eftersom jag inte vet säkert och det bara var en idé, men ett tjänsteföretag vore kul. Pyssla med foto och text. 
Dessutom gick bussresan ovanligt snabbt. De får den gärna fortsätta göra.

 Gud vad blogg.se är himla segt nu. Det går knappt skicka kommentarer.

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Tack så mkt :D Får se om jag vågar o klippa det!! hehe! är vääldigt sugen! Dock tycker inte pojkvännen att jag ska klippa det... hehe.. undras vad det är med killar och långt hår egentligen ;) ? haha!



Allt fint idag stumpan? Kram

2009-02-04 @ 11:44:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Mia

Shit, fyra lektioner på bara några timmar.. :D

Vi har typ fyra lektioner mellan 08.00 - 15.30 ;/

2009-02-04 @ 14:28:12
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0