10 januari, brun utan solarium

God förmiddag allihopa.

Vaknade för en timme sedan, men låg kvar i sängen med datorn och tittade på ett avsnitt av Skins. Men nu är jag uppe. Ska gör frukost så fort jag skrivit klart detta inlägg.


Dove summer glow är någonting jag verkligen kan rekomendera. Min flaska är snart slut, men klämmde ut lite igår kväll och smorde in benen och nu när jag vaknade är de bruna och fina. Jag har länge sagt att jag ska börja sola solarium igen, men det har inte blivit av alls i vinter. Jag har inte tagit mig tid helt enkelt.
Men det gör ingenting, för det är så himla enkelt när man har denna produkt. Och dyr är den inte heller. Kommer inte riktigt ihåg vad den kostar för tillfället. Men jag köpte min på H&M förra vintern och den är inte slut än!
Jag tycker inte att det är svårt att få det jämt och det blir ett jättebra resultat, bara över en natt. Och om man vill ha ännu brunare, ja då är det bara att smörja kvällen efter också. Ju fler gånger man smörjer in sig, dessto brunar blir man. Dessutom är det billigare än att sola solarium. Visserligen håller brunheten från solariumet längre, men de här håller flera dagar och när de går bort så blir det inte fult och fläckigt som andra produkter kan bli.

Så ni som vill vara bruna och fina på vintern, utan att sola solarium, köp Dove Summer Glow!

Ni ser ju bara skillanden mellan ben och arm. Då jag bara smorde in benen över natten. Bra resultat va?
(ursäkta lite håriga ben, men onödigt att raka de nu på vintern när jag ändå alltid har byxor)


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

jag älskar de där produkterna, dock gillar jag inte alls Dove ;)

2009-01-10 @ 16:17:49
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: pech

måste jag testa, är så rädd för hudcancer. ;oo

2009-01-11 @ 18:06:58
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: Linda

det blev stor skillnad ju, och verkar inte flammigt heller, vilket det lätt kan bli med brun-utan-sol. helt kalrt värt att prova! :)

2009-01-12 @ 12:46:23
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0