15 januari, blåmärken i morgon

Jag var den som drog den första vurpan i ishallen idag. Efter bara några minuter på isen. Jag blev inte så förvånad. Men som tur var så var det inte bara jag som ramlade.
Har tyvärr inga bilder från idag. Har inte haft tid eller orka att fota. Filmade lite med mobilkameran från skridskoåkningen, men eftersom mobilkameran är lika med sämst så är de inte värt att lägga upp ens.

Har precis kommit hem och har hunnit äta stekt potatis och kycklig, gott. Ska vila en liten stund nu, läsa böckerna såklart, sen åka iväg till Britney. Det blir nog ingen lång ridtur idag i kylan, brr! ´
Ikväll har jag faktiskt inget speciellt inplanerat. Så jag kanske äntligen har tid att svara på lite kommentarer och titta på mina favorit serier. Vi får se hur det blir när jag kommer från stallet.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack så mycket =)



Aj låter inte skoj att ha ramlat på isen ju.

Ha en fortsatt bra dag!

2009-01-15 @ 13:57:19
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Vanadesse.

visst är han grym!

jag heter inte vanadesse, jag heter caroline :) du däremot har sjukt fint namn! jag haralltid velat döpa min framtida dotter till elise :D om jag får nån.

2009-01-15 @ 15:22:21
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Pernilla

OK kan förstå det.



Ha en fortsatt bra kväll!!

2009-01-15 @ 16:48:53
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0