19 januari, dagnes planering

God morgon mina stjärnor!

Sovmorgon idag ju. Börjar 12.20. Drog mig i sängen till närmare 10. Men nu är jag uppe på benen, påklädd och klar. Som ni ser så har ni fått dagens outfit i inlägget tidigare. Om en halvtimme går bussen så jag ska väl fixa iordning det sista.

På schemat idag har jag:

Stan en snabbis. (såg i tidnignen att de hade 70% rea på skor på en av skoaffärerna i stan, så de måste jag verkligen kolla in)
Mediekommunikation, ska göra en informationsbroschyr åt ett företag.
Engelska.
Sjukgymnasten, få massage.
Kommer hem strax efter 5, då blir det middag och förmodligen plugga något. Får se vad vi har för läxor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0