22 januari, byta hals med mig?

Då har även jag öppnat ögonen för idag. Efter mycket tjat från mamma. Ville helst bara ligga kvar och sova bort flera månader. Min hals gör fruktansvärt ont, bankar och har sig. Och jag får anstränga mig när jag ska svälja minsta lilla till och med spott. Det är som att halsen har krympt ihop på insidan så att de inte får plats någonting där! Skit ont gör det. Kan bara dricka eller äta flytande, så som yoghurt. Så yoghurt och saft blev min frukost. Te försökte jag dricka, men de smakade inte alls lika bra som igår, äckligt nu igen.
Men liksom, att svälja ska ju gå automatiskt utan att man ska behöva tänka på det. Men jag måste ta i med hela kroppen för att få ner någonting. Usch. Jag som hade hoppats på att vara frisk till helgen. Ja i morn är vi där, good luck! Jag har inte tid att vara sjuk, verkligen inte.
Kan inte göra annat än att bli hemma resten av veckan också. Måste till skolan på måndag, det är ett som är säkert!

Kommentarer
Postat av: NAVAS

FILMER IFRÅN VÅRAN ROCK-DANSSHOW FINNS PÅ MIN BLOGG NU, SOM JAG TIDIGARE VISAT BILDER IFRÅN :) FLER KOMMER, HAR SPARAT DE BÄSTA TILL SIST :)

N´JOY.

LA ETT ETT FULT NYÅRSKLIPP OCKSÅ, HAHA!

HA EN BRA DAG, KRAM SOFIA

2009-01-22 @ 11:41:02
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0