22 januari, två blondiner i ett nötskal

Två blondiner går knappast att lita på. Ni vet intervjun jag och Liv gjorde i tisdags. Vi har trott att artikeln och bilderna + min krönika måste vara inne senast måndag nu till veckan. Och att den publiceras på fredag nästa vecka. Men så kom Liv på att det inte alls är vecka 6 utan bara 5 nästa vecka och vi har inte alls datum inbokat då. Så nu är vi glada och slipper tänka på det, men lite klantigt av oss var det ju. Vi hade ju kunnt ta de lugnt en vecka till och jag hade sluppit (heter det verkligen sluppit?) åka på intervju när jag var sjuk. Jaja, vi har det gjort ändå, det är bra. Nu kan vi lägga krut på annat arbete.


Kommentarer
Postat av: nikki

din header är jättesnygg, att det är kul att göra nya :)? det tycker jag

2009-01-22 @ 16:04:55
URL: http://nikkkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0