23 januari, tur för mig

Den enda viktiga för mig i Let's dance är Blondinbella. Och eftersom hon och Jonathan var tredje paret ut i kväll så slapp jag kolla så länge, bra va?



Jag har aldrig varit speciellt insatt i Let's dance, inte någon säsong och inte nu heller. Kollar endast den lilla stund bella är med. Resten, ja det är ointressant.

Tänkte kila iväg och köpa något gott till ikväll, men ser att de stänger kiosken nu klockan nio. Attans! Aja, jag får vara nyttig denna fredag helt enkelt.

För övrigt så tog det en timme för mig att laga middag idag. Stekt potatis, korv och köttbullar. Anledningen till att de tog sånn himla tid är såklart att jag kokade potatisarna först, men sen kläckte en ur sig att man inte måste koka dem innan man steker, men vad då? Då blir det ju råpotatis, ska man steka dem i en halvtimme då? Lika länge som man kokar dem, nej det där tror jag inte på. Det blev bra på de sätt jag gjorde. Jag kan bäst själv. Ja faktiskt, jag är självständig om jag får säga det själv.


 Uppdate: Men serru, nu slipper jag kolla på let's dance. Eftersom Bella åkte ut. Attans tur för mig. Inte för att vara elak eller så, men tv är inte min grej.

Kommentarer
Postat av: apa

hahahaa de går lika bra att steka dom. hmm undrar vem som sa de

2009-01-23 @ 21:30:25
URL: http://andreasnordlund.blogg.se/
Postat av: AMANDA

men nu åkte hon ut. rätt väntat tycker ja :p

2009-01-23 @ 23:19:16
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: [ 20 år och singelmamma till två ]

Det var egentligen rätt väntat att hon åkte ut, men det var även den enda anledningen för mig att jag ens överhuvudtaget tittade på det programmet.

2009-01-24 @ 00:36:08
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: AMANDA

haha , aa det är nog många som slutar kolla nU :P

2009-01-24 @ 02:33:54
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Verra

Haha stek dem råa och sedan vill du inte ha annat!!!! Det blir faktiskt godare då :)

2009-01-24 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0