26 januari, veckans planer

Måndag:
Skolan 12.20-15.00
Kommer hem 16.00
Middag 
2 stall att sköta, ta hand om Kickis häst och skritta Britney
Plugga matte och historia och ta igen andra ämnen som jag missat när jag varit sjuk.

Tisdag:
Skolan 8.05-16.00, tuff dag!
Kommer hem 17.15
Middag
Till stallet, sköta Kickis häst.
Plugga historia.

Onsdag:
Skola 8.05-13.45
Hinner med en snabbis på stan, lite nödshopping
Kommer hem 15.00
Middag
2 stall, Kickis häst och skritta Britney

Torsdag:
Skolan 8.05-16.00
Kommer hem 17.15
Middag
Plugga
Fila klart på Krönikan och se till att bilderna till HT är klara att skickas in.
Packa resväskan

Fredag:
Skola 9.10-15.15
Måste gå lite tidigare från skolan så jag hinner med 15.30 bussen hem, jätteviktigt.
Snabbt slänga ihop något att äta
Till stallet, Kickis häst
Komma iväg till Härnösand innan 17.30. Ska tillbringa helgen där, bo på hotell, shoppa, gå på bio och bara mysa med mamma och lillasyster

Lördag:
Äta hotellfrukost
Shoppa
Äta god mat
Koppla av

Söndag:
Plugga
Uppdatera er på bloggen om hur helgen varit
Ta hand om Britney


Inte inplanerat på någon speciell dag och tid:
Springa in på HT och posera bylinebild till krönikan som publiceras nästa fredag 6/2
Hinna få tid för mig själv, sluta stressa på vardagarna.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det tycker jag verkligen att du ska göra..

Gillade din blogg design:)

2009-01-26 @ 10:12:55
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: Julia

hej, såg att du kommenterar wlisas nya design. jag har gjort den och tar emot beställningsdesigner från 25 kr och uppåt om du vill ha en ny :) läs mer här; http://juliaberg.blogg.se/design

ha en bra dag :)

2009-01-26 @ 10:14:23
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Veronica

Denna dagsens planer låter inte så jätte rolig =P

ja iaf skola å plugga, tycker inte om hästar så de är inget för mig de heller men du gör väl ändå de så de blir ju ett nöje för dig :)

2009-01-26 @ 10:46:57
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0