27 januari, uppdatering från skolan

Skolans internet är för tillfället riktigt segt! Det som brukar vara så snabbt, nu går det knappt att göra någonting alls. Klickar man på någonting så tar det flera minuter för webläsaren att öppna det, suck.

Har precis ätit den överkryddade skollunchen! Shit, de brännde i munnen, haha. Spelade kort med några i klassen också. Skulle gissa på att vi hördes ganska väl, men skratta bör man.

Nu har jag bara fotolektionen som är på 2 timmar och 20 minuter kvar. Men foto är kul och en kurs jag själv valt så jag ska njuta av den nu tillsammans med mitt mellanmåls-äpple som jag ska äta lite senare när det börjar krypa i magen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0