28 januari, glad överraskning, igen.

Nu känner jag mig duktig.
Jag har skrivit klart och skickat in svenskan 374 ord fast det skulle vara 400-500, men aja. Innehållet är väl viktigare antar jag.
Även skickat in bilderna + krönikan till HT nästa fredag.
Så nu har jag hunnit med alla dagens planer, + fikat och tittat på Unga mödrar, det är bra.

Nu passar jag på att slänga upp detta inlägg lite snabbt innan jag ska titta på Top Model. Ska packa väskan med gympakläder också, har idrott i morgon. Åh, föresten så skulle jag ha en riktigt lång skoldag i morgon, 8-16, men så är det inte för jag börjar 11.15 istället eftersom vi inte har någon historia, som är andra lektionen, och på den första kan vi jobba på annan tid. Dvs vi ska kontakta företag och sånt som man kan göra utanför skoltid. Alltså har jag en skön sovmorgon i morgon! Vad glad jag blev nu. Nu kan jag ta 10.10 bussen och gå direkt till idrotten. Mer om morgondagens planer kommer senare. Nu till tv:n.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag brukar också kolla på Unga mödrar :) de är bra..

Ja hon ja ;)

Jaha okej, jag har aldrig träffat henne men hon värkar vara en underbar människa :)

2009-01-28 @ 20:43:56
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/
Postat av: E

sv:åh vad jobbigt, men du måste erkänna att det är lite skönt ändå?:)

2009-01-28 @ 21:05:54
URL: http://digna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0