29 januari, suck för oförberett prov

Hej mina vänner

Sitter och väntar på nästa lektion nu. Har precis haft ett oförberett prov i Samhällskunskap B. Alla tappade hakan och suckade. Men jag skrev på alla uppgifter utom en så jag hoppas jag kan skrapa ihop några poäng iallafall.

På idrotten spelade vi basket, verkligen inte min sport, men jag klarade mig utan att bryta en nagel så jag är glad.
Nu har jag bara foto kvar och tror faktiskt att jag kan ha turen att få sluta tidiage än 4 som det står på schemat, för läraren ska bra gå igenom lite saker för oss som missat de 3 första lektionerna.

Nu ska jag fortsätta redigera bilder. Ha det bra tills vi hörs när jag kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0