3 januari, ingen sax tack

Förut älskade jag mitt hår. Sen kom en period då jag tyckte det var för slitet och visste inte vad jag skulle göra. (Klippa tänker jag inte göra, vad ni än säger). Men nu, nu tycker jag om det igen. Mitt långa blonda hår. Visst är det lite tunt längst ner och skulle bli tjockare om jag klippte av en decimeter, men nej. Jag tycker det är finare som det är nu än alldeles rakt och klippt liksom. Och att det är tunt det beror ju på att jag har haft uppklippt flera gånger. Men nu är det på väg att sparas ut de också. De enda som klipps är luggen, och den klipper jag ju själv.


Längst ner i högra hörnet så ser ni tavlan jag fick i julklapp. Den har inte hunnit komma upp på väggen än. Visst är den härlig? Den passar jättebra i mitt rum också, eftersom jag har 3 ljusblåa väggar och en svart. Tror faktiskt jag ska sätta tavlan på den svarta väggen. Det blir nog snyggast så.

Nu ska jag verkligen försöka skriva klart artikeln och s k i c k a in den. Deadline på måndag. Problemet är bara att jag är idélös. Vet verkligen inte vad jag ska skriva mer. Det fattas bara 200 tecken, men jag kan ju inte kladda dit vad som helst, suck. Jaja får tänka igenom de igen. Riktigt noga.

Kommentarer
Postat av: SandraLi

God fortsättning.

2009 blir ditt år:-)

Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2009-01-03 @ 19:52:12
URL: http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: Maria

fint ditt hår är!



ställ gärna frågor i min frågestund :*<3

2009-01-04 @ 02:04:53
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0