31 januari, ingen lust

Jag brukar lätt kunna bli beroende av datorn, men just nu vill jag inte alls sitta här och det känns som om jag tvingar mig själv, bara för att kunna läsa igenom de jag missat hos mina favoritbloggare. Men nu ska jag faktiskt lämna datorn för idag.
Ta mig något att äta, kanske öppna historiaboken (hoppas), annars så blir det nog bara prova kläderna jag köpt och kolla på tv resten av kvällen. Ska ringa till surplutten också.
Ni får ha en bra kväll utan mig helt enkelt.

Bjuder på denna reklambild som jag fotade på Pizzeria Tre Kronor i Härnösand.

Kommentarer
Postat av: Liene

Jag känner inte heller ås mycket för att sitta vid datorn just nu konstigt nog.

Vad gott med sprite, blev sugen nu!

2009-01-31 @ 21:48:46
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: isabelleburlin

snygg bild där!

2009-01-31 @ 23:16:39
URL: http://isabelleburlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0