6 januari, sista lovdagen

Idag blir det en lika dag som igår. Bara mys hemma. Tog mig en sovmorgon idag med, klev upp för en liten stund sedan bara. Men det blir så med mina sovmorgonar nu när jag aldrig kan somna på natten. Klockan kan ticka iväg till 2-3 innan jag somnar. Det är faktiskt lite jobbigt. 

Ska ner och fixa och dona lite nu. Gör mig en frukost, då magen börjat kurra. Det var ju ändå över 17 timmar sen jag åt något senast. Ska ställa mig i duschen och vrida vattnet till varmaste och bara stå och njuta i ångan, det är verkligen så skönt nu på vintern när man knappt vill gå utanför dörren för att det är så kallt. Men jag läste på värdesidan i tidningen att det skulle bli l i t e varmare iallafall. Om man nu kan lita på SMHI? 
Tvätta kläder ska jag också göra idag. Så det blir ett himla springande till tvättstugan faktiskt.

Och som sagt, det är sista lovdagen idag och jag är fortfarande sjuk! Vilket inte ser bra ut. Får se hur pass frisk jag är i morgon om jag kommer kunna ta mig iväg till skolan.

G l ö m   i n t e   a t t   d e l t a   i   t ä v l i n g e n   n e d a n.


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: ja, flera tycker det:) men jag väntar tills nästa år, för då är jag ännu bättre och det kan inte gå fel då.

2009-01-06 @ 12:32:54
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: på mig blev det bra :)

2009-01-06 @ 12:45:33
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0