30 juni, 2 par skor för 50 kronor

Kommer ni ihåg då jag sa att jag aldrig skulle sätta på mig eller köpa ett par gladiatorsandaler? Kan ni gissa vad jag hittade på en second hand affär igår? Just precis... ett par gladiatorsandaler med dragkedja där bak, precis som det ska vara. Nu står de i min skogarderob och väntar på att matchas till en outfit.
Som rubriken lyder så hittade jag även ett par till skor. Ett par enkla, vanliga svarta pumps för 10 kronor, knappt använda de heller
.


Ett par gladiatorsandaler för 40 kronor. Aldrig använda! Supersköna dessutom.


Ett par svarta lite lägre pumps för 10 kronor.

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: haha okej, jag hade inte druckit det förut på mer än 2 år tror jag, bara för att mina tänder tålde inte det, men nu verkar dom göra det. Men nej, fanta är godare:)



Snygga skor, båda två!

2009-07-02 @ 18:22:26
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Vilka fynd!:)



/E

2009-07-03 @ 18:52:50
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0