16 mars, Nationellt prov

God morgon.

Ja precis, alldeles rätt jag har sovmorgon på måndagar för er som missat det. Börjar alltså skolan 12.20. Så jag har gått om tid på mig.
 Ska äta lite frukost nu och se hoppa in i duschen och fixa iordning mig samt ta en promenad med hunden innan jag går till bussen.

På schemat idag:
11.12 Buss till stan, ska kolla öppettider och något efternamn och lite annan information från musikaffären vi gör broschyr till, innan jag tar stadsbussen upp till skolan.
12.20 Mediekommunikation, försöka göra klart annonsen och broschyren, deadline på torsdag.
13.45 Muntliga nationella i engelska B. Attans! Det känns inte alls bra och jag är så himla dålig på att prata engelska, men men hoppas jag klarar ett godkänt i alla fall, mer än så kräver jag absolut inte.
Stan efter provet för jag missar nog precis bussen hem.
15.30 Får jag i alla fall åka hem
Middag
Stallet, skritta Britney. Dagens roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0