16 mars, Underbara måndag

Gissa om jag är på bra humör idag! Det är helt fantastiskt. Allt har gått så himla bra idag. Det har inte hänt något speciellt, men de känns ändå som att jag svävat på moln.
Hade bara en timmes lektion idag, mediekommunikation. Nationella i engelska blev inställt så de slapp jag. Otroligt skönt. Efter skolan drog jag och några från klassen ner på stan. Luktade på parfymer och kikade i affärer.
Det har även regnat hela dagen, men inte deppar jag för det. Regnet gör ju så att snön smälter fortare och våren närmar sig! Underbart.

Nu är jag hemma och klockan har precis passerat 3. Jag ska laga middag nu. Äter ju ingen lunch på måndagar så jag är faktiskt hungrig nu. Är ensam hemma så jag ska skruva upp volymen på sterion och dansa runt, alltid lika roligt och skönt att ha hela huset för sig själv. Sen ska jag bara slappa och sen åka och rida Britney.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter bra :D

2009-03-16 @ 16:14:33
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Maja

tack elise, vad glad jag blir :D

2009-03-16 @ 22:44:59
URL: http://majamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0