20 mars, Fredagens planer

Just nu: Foto B. Har precis redovisat mitt skivomslag utan att dö av nervositet. Andra har också redovisat. Vilken sekund som helst så får jag lite dötid.

11.30-12.30 Matte B. Just nu förstår jag ingenting i matten och vi har prov på tisdag. Så jag måste faktiskt försöka lära mig det där nu. Men det är inte så lätt med cirkelsatser och andra knepiga saker som jag inte ens vet namnet på.
12.30-14.00 Lunch. Blir väl troligtvis kortspel som vanligt.
14.00-15.15 Småföretagande A.
Ska gå ner på stan efter att jag har slutat. Svänga in på statoil och köpa mina nuvarande favoritgodisar. Melonklyftor, de där ljusrosa/beiga ni vet. Det är ju fredag så godis känns som jag är värd det.
Hinner även med en sväng på stan innan bussen går 16.30. Då ska jag hem och packa, blir borta över helgen.
Middag ska ätas och ikväll blir det slapp framför tvn med lite godis. Fredagsmys sådär. Jag är ju oftast så trött på fredagar.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

:) Verkar jobbigt att gå i Gymnasiet, jag har inte ens börjat i högstadiet x)

2009-03-20 @ 15:09:39
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag som har hört att det är så jobbigt :P

2009-03-20 @ 18:30:59
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0