24 mars, Äntligen fotoväder

24:e, det enda jag tänker på när jag hör 24:e är julafton! Men som tur är så var det "nyss" julafton och det är långt kvar till nästa. Så nu ska jag inte babbla på om det.

Klev upp vid 7 och gjorde iordning mig. 8.15 hade jag tid på hälsocentralen för att ta blodprov. 4 stora rör med blod tog de av mig. Men jag är van vid sånt så de gick hur bra som helst. Sen skyndade jag hem (cirka 5 minuters promenad) och åt frukost. Och nu sitter jag här och fördriver tiden tills bussen går, om 15 minuter. Då ska jag in till skolan för att göra matteprov och sen är jag ledig för idag. Men eftersom jag är så ledig som jag faktiskt är så ska jag ta med mig kameran och fota lite i stan. Det är ju strålande väder idag, äntligen. Några grader kallt men de syns ju knappt på blid. Klarblå himmel är det viktigaste. Så alltså får ni se bilderna ikväll någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0