3 mars, redan utvilad?

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Som nu, det är lov men jag är ändå uppe klockan 9. Varför? Jag som tänker ha sovmorgon, men jag kan inte sova längre än till 9. Konstigt. Fast på ett sätt är det ju bra för jag hinner göra mer om dagarna. Det är bra för annars så stressade Elise.

Idag på förmiddagen har jag tänkt fortsätta redigera skivomslaget. Sen på eftermiddagen ska jag till Britney och tömköra, det ska bli roligt, hon är så himla lätt att jobba med.

Vad ska ni göra idag? Har ni  s k o l a  eller  l o v?


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :) sovit gott?

svar: Vad härligt, samma här :)

2009-03-03 @ 10:11:11
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0