4 mars, lovets mittpunkt

Halva lovet har redan gått och jag känner mig riktigt seg. Huvudet är tungt och jag darrade i kroppen för en stund sedan. Tur nog så har det gått över iallafall. Det är nog bäst jag tar det lugnt idag. Har ändå inga större planer, mer än att tömköra Britney, men det blir på eftermiddagen. Så nu ska jag lägga mig och kika på tv, troligtvis tvshop eller nått annat dötråkigt förmiddagsprogram.

Det har börjat klia i mina shoppingfingrar och jag bara längtar efter att få fylla garderoben med vårkläder och skor. Har redan sett ut massa fint som jag bara väntar på att få med mig hem.


Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Svar: Tack så mycket:)



Jag vill också fylla garderoben!:P



/E

2009-03-04 @ 13:01:02
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken fin häst =) Jag red en nordsvensktravare när jag var mindre. Din häst Britney ser precis ut som hon.

Fast din är väl en annan ras?

2009-03-04 @ 13:12:00
URL: http://kringelmaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0