10 december, äntligen lite julstämning

Skriver fortfarande november istället för december, skärpning!

Men nu känns det lite mer som jul! Äntligen fått lite julstämning, tack vare skolan. Kan låta konstigt men det är sant.
På engelskan berättade vi om julminnen, myste med stearinljus och lyssnade på musik.
Sen när vi kom upp till mediatorget (vårat område på skolan) hade treorna julpyntat! Julgran, ljus, glitter, kulor och blinkande girlanger.
Superfint.
Alla blev jätteglada och genast på bättre humör.
Och vi fick reda på att klockan 1, alltså om en timme, ska det komma ett luciatåg till mediatorget. Får se om det är sant och om de blir ännu lite julstämning av det.

Har bara en lektion kvar nu, svenska B. Slutar senast 13.45. Får se om jag hinner titta på lite mer julklappar idag innan jag ska hem och övningsköra, åka till Britney och rida, köpa saffran och andra ingredienser till mina lussebullar som jag tänkte baka i morgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin blogg! =)

2008-12-10 @ 17:22:46
URL: http://www.oktoberflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0