29 december, enklaste och snyggaste frisyren

Hur stilrent som helst och passar till allting. Jag pratar om hästsvansen såklart. Till vardags till jeans och en tröja eller till fest till klänning. Det passar alltid in med en hög hästsvans. Eller som min just nu, lite slarvigt uppsatt medans jag bakade.





Haha, kolla min västerarm. Den ser jättekonstig ut. Men de kanske bara är musklerna som visar sig, right?
Även att man ser att brunheten fortfarande sitter kvar sen Gran Canaria i höstas, även om jag har börjat blekna nu. Blir solarium till veckan, helt klart.

Linnet är från en affär på drottninggatan i Sthlm, kommer verkligen inte ihåg vad den heter. Linnet har en söt sidenrosett på framsidan på högersida precis där axelbandet börjar. Också har de resor längst ner så de blir sådär pösigt, inte som andra vanliga linnen.
Pjamasbyxor som jag haft sen jag var 13, haha. Men sköna att bra luffsa omkring i här hemma om kvällarna.


Kommentarer
Postat av: sheima

hihi ja :D fin header, ditt hår likaså1 ^^

2008-12-29 @ 21:38:30
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: alexandra

nice hår du har!

2008-12-29 @ 22:55:21
URL: http://snurresprattochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0