6 november, för tidigt för mig

Fel fel fel. Det är fel att börja skolan klockan 8! Jag menar för mig som bor 3,3 mil från skolan så måste jag åka buss. Bussen går hemifrån 6.57, då är jag på skolan halv 8. Herregud, kroppen har ju inte hunnit vakna före klockan 9. Åh, jag är bara så trött. Sitter på skolan nu såklart. Jag bor faktiskt på skolan. Nej, inte riktigt men det känns så. Vissa dagar är jag här 8-9 timmar. Jag förstår inte hur schemaläggarna tänker.
Jag har ont i ögonen för att jag är så trött och ljuset från datorskärmen plågar mig.

Reklamfabriken i 1½ timme nu, gud vad jag älskar att skriva rapporter. Hoppas ni känner ironin. Jag kommer somna på idrotten, usch. Tur att jag får åka hem om 4½ timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0