6 november, fortfarande inte vaknat

Klockan är snart halv 10  och första lektionen är slut. Jag har suttit med reklamfabriken i över en timme nu men bara kladdat ner typ 10 rader. Jag kommer verkligen ingen vart. Det här är hopplöst. En sjukt stor arbetsuppgift och snart får vi ingen mer lektionstid till arbetet.
Ögonen hänger inte med mig alls, känner mig som en sengångare.

Har historia om 10 minuter, sen idrott. Gör så att timmarna går snabbt nu! Så jag får åka till Britney någon gång.
I dag saknar jag faktiskt henne trotts att jag var där i går. Ska bli skönt att komma ut en stund i friska luften i dag med. Flyga fram på en snötäckt väg och bara glömma allt annat för en stund. Inte för att låta som någon hästtönt, men Britney är nog den bästa som finns.

Kommentarer
Postat av: Verra

Tönt? Aldrig, klart hästarna är bland det bästa vi har :)

2008-11-06 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0