6 november, hemma

Har precis kommit hem efter en sväng på stan med Nico.
Idrotten var faktiskt rolig, aerobic och lite styrka. Full fart. Jag och Nico hade roligt iallfall, hann med en hel del skratt. Efter att vi duschat och bytt om tog vi bussen ner på stan med våra 20 kilos väskor. Min arm och axel har nog töjts ut minst en meter efter att ha släpat på väskan. Jag lovar, historia boken väger 10 kilo. Jag ska fan ta och väga den nu, vänta lite. Okej min våg ville inte samarbeta, men boken väger mycket. 2 kilo alla gånger. Det är ingen bok man vill släpa hem varje dag direkt, men historia provet närmar sig med stormsteg och jag måste plugga för att få godkänt.
Iallafall så hann vi in på h&m en sväng, jag köpte 5 par strumpor, tråkiga shopping! Och Nico bytte en kofta.
Sen kan ni ju få gissa vad jag gjorde innan jag gick till bussen?
Just det, jag hade en tjuga i fickan och subway var inte alls många steg bort, så jag styrde mina steg mot subway och köpte 3 kakor innan jag gick till bussen.

Innan jag satte mig här vid datorn så skrev jag små söta påminnelselappar. Påminnelser om alla prov och inlämningar jag har. Så kan jag riva bort lappen när jag har gjort det som står. Jag funderade ett bra tag på vart jag skulle sätta lapparna. Sen kom jag fram till att spegeln är nog det ställe jag tillbringar mest tid i mitt rum, förutom sängen och garderoben då. Så de fick bli mellan speglarna.

 

Har precis ätit stuvade mackaroner och köttbullar. Ska byta om till stallkläder och åka till Britney nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0