11 mars, Elizabeth Arden Double Density

Läste ett inlägg hos Blondinbella för ett tag sedan, om Elizabeth Arden's smink. La väl ordet på minnet och det var först i morse jag upptäckte att min mascara faktiskt är av just det märket. Jag blev hyffsat förvånad när jag upptäckte loggan som jag aldrig märkt förut, kanske är det för att jag är så trött på morgonen så jag inte kollar texten på mascaran.
Enligt Isabella kan man inte köpa Elizabeth Arden's smink i vanliga affärer och jag vet heller inget pris på mascaran, men den är nog av den dyrare sorten. Jag är faktiskt glad att jag fick en så fin gåva från Yves Rocher.

Hur fick jag tag i denna mascara? Det var minst ett halvår sen när jag beställde någon grej från Yves Rocher då fick jag mascaran på köpet och jag har använt den sen dess och än är den inte slut!

Vad tycker jag om denna mascara? Helt klart en av de bättre jag provat. Borsten är ganska tjock och tät. Fransarna blir långa med fin volym utan att klumpa sig. Man behöver inte alls mycket mascara för att det ska bli fint.

Men jag kan varmt rekommendera den om ni är trött på att leta bland Kicks och H&M's utbud bland mascaror efter den rätta.

ElizabethArden_DoubleDensityMascara.jpg picture by nikkikit 
Elizabeth Arden Double Density

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon raring! :)



kram

2009-03-12 @ 06:18:42
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

allt bra med dig idag? :)



kramis

2009-03-12 @ 07:51:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0