18 mars, Uppe med tuppen

God morgon.

Jag är redan i full aktivitet på skolan. Har varit här sen halv 8 och börjar halv 9. Men jag har fått lite arbete gjort. Ska snart lyssna på en debatt, de kommer nog ta halva förmiddagen och sen har jag bara svenska B vid 1 tiden. Alltså slapp skoldag i dag också. Man kan ju undra vart alla våra lektioner har tagit vägen. Jag som annars har 3 innan lunch och en efter lunch på onsdagar, men idag är det bara en riktig lektion och en debatt. Får se vart debatte leder, jag vet inte ämnet riktigt. Men det ska i alla fall komma hit folk från olika partier.

Efter skolan ska jag nog ta första bästa buss hem och åka till stallet och rida. Det ska bli skönt och det kanske fortfarande är lite soligt ute.

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att Gnarps ridklubb kanske är världens sämsta ridklubb?

2009-03-18 @ 12:20:03
Postat av: Anonym

från hanna :P

2009-03-18 @ 12:20:17
Postat av: ✿Linda H ✿

så härligt att rida i solen... slippa 10 jackor och blöta fötter!!!

2009-03-18 @ 12:30:12
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

isst är de klänningen udnerbar, min favorit med :)

2009-03-18 @ 13:31:24
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0