19 mars, Puh, vilken dag!

Fullt race.
Började skolan klockan 8 med mediekommunikation. Deadline på vårat pararbete idag. Det bara krånglade. Vi fick två olika svarta färger fast det var samma på skärmen och sen blev bilderna pixliga fast de är fotade med systemkamera och inte är pixliga på skärmen. Så jag skyller allt på den nya skrivaren som ingen av lärarna kan med ens. Bra liksom. I alla fall så fick vi förklara vårat problem och försökte få hjälp men de gick inte. Vi fick helt enkelt ge upp att hinna till deadline.
Sen hade vi historia, och ni vet ju hur mycket jag hatar det.
På idrotten så körde vi först lekar sen styrka, stationsträning. För första gången på en idrottslektion så kände jag av mitt ryggproblem. + att jag tränade utan att ha ätit nå vidare. Lite yoghurt och en macka till frukost vid 6 tiden och några gafflar rivna morötter på lunchen, jag äter ju inte fisk. Inte så jättebra att träna på. Så jag blev alldeles skakis efter att jag duschat och sådär. Men de gick över snabbt och jag åt ett äpple.
Efter det samhällskunskap och då var mina ögonlock fasligt tunga och jag kände hur ramlade ner flera gånger. Riktigt trött alltså.
Men sen gick jag ner på stan istället för att ta stadsbussen så de kändes lite uppiggande.
14.30 bussen hem. Pluggade faktiskt på bussen. Jag vet inte ens själv hur jag orkade.
Nu är jag i alla fall äntligen hemma och ska fixa middag, kyckling, ris och currysås har mamma gjort iordning. Sen ska jag bara slappa hela kvällen. Inga måsten idag när jag är såhär pass trött när klockan är halv 4. Bara lite tv kanske, en dusch och sängen.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ibland så hinner man helt enkelt inte! :D

2009-03-19 @ 20:07:51
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0