4 december, massor av ny snö

Jag vet att det inte bara är jag som har problem med att ladda upp inläggen. Men de löser sig nog snart.

När jag vaknat och dragit mig i sängen i någon timme så gick jag till fönstret och tände adventsljusstken och vred upp persiennen och fick blinka till av allt det vita. Så mycket snö och stora flingor fallandes från himlen.


Hade tänkt åka til stallet och rida nu medans det är ljust och mysigt, men vart tog min skjuts vägen? Får hoppas den kommer tillbaka innan det blir mörkt.
Ska slå mig ner i soffan med mediekommunikations boken och plugga som en galning till det största provet i tvåan. Vill verkligen klara det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0