17 november, blålysen, flinande poliser och våfflor

När jag åkte bussen hem för en stund sen så var det massa polisbilar och blinkande blålysen längsvägen vid påfarten till E4an. Nyfiken som jag, och alla andra är, så tittade nog varenda en ut genom fönstren på bussen. En lastbil hade tappat en kontainer som stod mitt i vägen. En flock poliser stod och flinade åt oss i bussen.

Har precis ätit våfflor till middag, 2 stycken. Jag som inte ens brukar äta våfflor, men nu har jag gjort det 2 gånger på bara några dagar. 
 
I morse på väg till skolan satt jag och tänkte på vad mitt nästa fotoarbete ska innehålla. Vi ska vara i studion och fota saker som man utifrån ska kunna känna igen personen utan att veta vem det är. Tänkte genas på mobilen, den jag alltid håller i handen, och det är nästan ingen som har en likadan. Men hur tråkigt är inte det. Så började fundera på hur man skulle kunna göra elektisk is, El is (e). Kanske ett elaggrigat och massa isbitar. Men isbitarna kommer ju hinna smälta.
Jaja, jag får tänka ut något smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0