26 november, klantigast?

Omg, jag är helt ute och cyklar! Helt tom i huvudet? Kom till skolan strax efter 11, gick till engelskan och satte mig utanför med några från klassen. Sen såg jag att Malin satt inne i klassrummet och frågade vad hon gjorde där. De sa att hon gjorde prov såklart, och att de redan var klara med sitt. Jag fick lite smått panik. Jag var en hel timme fel i min planering. Sjukt. Jag gjorde iallafall provet, fick visserligen sitta på lunchen, men åh gud. Jag är nog inte rikigt hundra i huvudet idag.

Nu vet jag ganska säkert att jag har lektion om 20 minuter. Sitter i närheten av några i klassen så jag ska nog inte missa lektionen. Sen mötet ska jag nog inte heller glömma bort. Suck, jag känner mig jättetom i huvudet. Vad har hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0