20 oktober, sovmorgon vad är det?

Det är precis som rubriken lyder. Sovmorgon, vad är det när man har det stressigt?
Börjar skolan 12.20 i dag, vanligtvis brukar jag sova till 10. Men jag klev upp klockan 8 i morse och gjorde iordning mig och åt frukost, packade lite innan mamma kom hem vid 9. Då var det bara att rigga upp stativ och kamera i köket och börja fota. Är inte klar än, men jag väntar på lite mer ljus, hoppas det kommer nått annars är jag körd!

Ska ta 11.10 bussen in till stan, springa ner på hudcirkeln och köpa en ny foundation, min är tvärslut och jag måste ha den speciella med solskyddsfaktor i nu när jag åker till solen. Sen hinner jag komma till skolan precis till lektionen börjar. Slutar iallafall vid halv 3, tur det. Då ska jag skynda mig ner på trafikskolan och göra syntest och försöka hinna med halv 4 bussen hem. Slänga i mig någon mat och på nått sätt ta mig till stallet. Lite blink med mamma så går det nog bra.
   Sen i kväll är det verkligen packa det sista som gäller! För i morgon bitti när jag åker till skolan så måste väskorna vara packade och klara för efter skolan kommer pappa och hämtar mig och vi blåser i väg till arlanda.

Jag har fullt på schemat i dag också, men det ska bli skönt att komma bort när allt är klart! Känns inte riktigt som att jag hinner med skolan nu. Menmen.

Nu ska jag försöka med fotograferingen igen. Hoppas det blir bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0