15 september

Dagens sovmorgon var iallfall uppskattad.
Fick skjuts av Andreas till skolan.

Det var inte alls kul att komma till skolan idag.
Flaggan på halvstång och minnesstund i cafeterian, det är för hemskt, vila i frid Robin.

Stan med Nico och Emma en stund efter skolan.
Frös ihjäl, det är verkligen dags att ta fram höstkläderna nu och lägga ballerina skorna på hyllan.
   Jag har sjukt mycket läxor och uppgifter som bara måste göras, men gör jag dem?
Nej, verkligen inte, jag knäppte bilder på mig själv istället.
Sen åkte jag till stallet och red ut i skogen en timme.
Var sjukt rädd för att jag skulle se en björn, men jag såg ingen som tur var.
Har ju börjat trava nu, det går framåt.
Det sprang en räv på våran gräsmatta när jag kom från stallet.
Man kan ju undra vad en räv gör mitt i ett villaområde.
   Även att min digitalkamera har lagt av totalt nu, efter 10000 bilder strejkar den rejält med en trasig display och evigt suddiga bilder.
Men det gör ingenting. Det är bara 11 dagar kvar tills jag får en systemkamera.
Den kommer jag vara rädd om kan jag lova!
Nu ska jag dricka min kopp varma oboy, ett dagligt måste, beroende?



Kommentarer
Postat av: Aplund

hahahaa de e för nice med att få skjuts va+?

2008-09-16 @ 17:32:26
URL: http://andreasnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0