28 september

Jag tog mig en välbehövlig sovmorgon i morse, iallafall till 11. Men det är så knepigt på morgonen, från klockan 7-9 kan jag inte sova. Har varit så i 2 dagar nu, sedan jag försov mig så hemskt i fredags. Menmen, det går väl över.
   Mitt på dagen var jag i stallet hos Britney. Hon var superduktig i dag. Red iväg och klättrade och det var verkligen bra för henne, mjuk och fin blev hon, kul!

Det blåser jättemycket ute, det var inte lätt att köra moped, blåste hit och dit. Jag såg även en död grävling eller något sånt djur på vägen till stallet. Det var blod och inälvor över hela ena körfältet, måsta över på andra sidan för att inte köra i det. Äckligt var det, stackars lilla djur. Nu när det blåser så mycket ute så yr löven omkring överallt och man får passa sig för att ha munnen öppen för mycket för då får man smaka på naturen.

   Efter stallet var det dusch och mat som gällde. Nu har jag precis gjort iordning mig till hälften. Har sminkat mig och fixat håret, men har kläderna kvar. Sitter här och väntar på att Emma ska ringa och säga att hon och Sandra har kommit hem så jag kan åka dit. Vi får se vad vi hittar på, nått spännande blir det nog. Jag kommer hem senare i kväll, jag har ju sovmorgon i morgon så för mig spelar det ingen roll hur sent vi umgås i kväll men Emma och Sandra börjar nog tidigt så det blir nog inte så sent ändå. Nu ska jag gå och välja kläder. Jag borde även plugga till engelskaprovet på onsdag, suck. Aja, det får jag göra i morgon helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Jag hoppas han med går långt:)



Kul att du rider!

2008-09-28 @ 22:15:18
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0