5 februari, lycka blandat med förvirring

Dra mig baklänges vad jag är avundsjuk på alla andra i klassen som har slutat nu. Medan jag och 4 till foto b fram till klockan 4, morr. Visst, foto är roligt, men vem vill inte gå hem när alla andra gör det? Å andra sidan så hade jag sovmorgon förr när de andra satt med text A. Nåväl, bara att inse att alla har olika scheman och att jag går från 8 till 4 på torsdagar. 

Kommer få en ny uppgift på fotolektionen idag. Så jag kan börja spåna idéer och sätta min ickebefintliga plan i verket i morgon på förmiddagens fotolektion, vilket innebär att jag slipper gå på fotolektionen i morgon och kan åka in till skolan för min en timmes mattelektion där jag verkligen behöver hjälp innan provet. Yes, kort dag i morgon alltså. Riktigt skönt och jag funderar starkt på att ta tåget till Sundsvall och shoppa. Är galet sugen på det, jag vet att jag har sagt att jag ska spara pengar, men nu tycker jag att jag är superrik så lite kan jag unna mig.
Fast ärligt så vet jag inte vad jag ska köpa ens.
Vårkläder?
Chinos?
Skor?
Smycken?
Vad är jag i behov av?
Garderoben svämmar över, väskor har jag nog av, vårskor kanske skulle vara nått. Hm. Varför fick jag känslan av att jag kommer komma hem från Sundsvall utan shoppingpåsar?
 Får se om jag drar med mig någon kompis eller om jag åker själv. Jag tycker att det är så skönt att gå på stan själv, jag får gå vart jag vill.



Nu fick jag reda på min fotouppgift. G l a s.  Vad jag tänker på när jag hör ordet glas.
Så kort var den fotolektionen och nu kan jag göra vad jag vill. Mina planer är att ta tåget som går 15.25 till Gnarp där jag har ett möte 17.30. Men innan mötet så ska jag gå och sola. Det ska bli riktigt skönt.
Innan tåget går ska jag ner på stan, köpa något att stoppa i magen, dvs mataktivt blir troligtvis frukt.

Fotouppgiften ska jag göra i morgon eller i helgen. Så jag har alltså sovmorgon i morgon, riktigt skönt det med!
Nu ska jag leta reda på en lärare sedan kila iväg.

Ni får ha en bra kväll. Det ska jag ha, helt utan plugg, riktigt skönt. Haha, riktigt skönt, ja undra om det börjar bli en ny favorit fras.

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: hih, tycke rjag med, älskar färgen på jackan:O



vet hur det är när andra får sluta tidigare, vi har två grupper i min klass ibland och oftast så är deras lärare sjuk på musiken sista timmen, så vi får va kvar i skolan eftersom vår lärare inte är sjuk, bisarrt.

Kul att du ska shoppa:D haha, väskor kan man inte få för mycket av ju!

2009-02-05 @ 15:36:43
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Verra

haha kallar du Grönt kort kursen för möte :) Du e kulig du :) Jag solade också idag jätteskönt

2009-02-05 @ 18:09:37
URL: http://www.verra.bloggagratis.se
Postat av: ericaperzzon

Superskönt att både shoppa och träna själv. Man kan göra precis vad man vill:) Dock så kan det ibland vara skönt att ha någon med sig också:)

2009-02-05 @ 18:31:44
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: linda

Det är verkligen inte kul att få stanna kvar när andra gått hem :P

Haft en bra dag ?

2009-02-05 @ 19:47:07
URL: http://enarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0