21 januari, pinsamma naglar

Dags att göra något åt mina naglar nu, verkligen. Ser ni hur de ser ut?!  SKIT FULA!
Olika längd på allihopa. Avklöst nagellack på vissa och ojämna i kanterna och gud vet vad.
Dags att tvätta bort de gamla nagellacket och fila till naglarna och måla nytt. För det är ju så att om man har fina händer så känner man sig finare. Det tycker iallafall jag. För händerna är ju ändå en kroppsdel som man gör otroligt mycket med. Jag hatar när mina händer är sådär riktigt torra och nariga som de brukar vara på vintern. Helosan är en jättebra produkt, men jag brukar även variera med lite olika sorter.



 

Kommentarer
Postat av: miahmariah

Kan Jang är förkylningsmedicin. Ganska så bra faktist. Jag har en utmaning åt dig på min blogg.

2009-01-21 @ 13:29:54
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Ja, nu såg jag det också. vilken tur att du sa till. Nu funkar länkarna som dom ska.

Ha det gott

2009-01-21 @ 13:59:41
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0