13 mars, Vad händer ikväll?

Så, nu har jag fått i mig mat och mår lite bättre. Lövbiff, potatis och sås blev det. Smakade typ ingenting, men huvudsaken jag fick något i mig. Men har fortfarande ont i huvudet. Undra vad som fattas? Har en känsla av att det är socker, men jag drack nyss två glas äppelcider (alkoholfri) så de har nog inte med sockret att göra. Ska ta en ipren och dricka lite vatten så får vi se om det går över om en timme eller så.

Jag är så sugen på att göra något ikväll, vill inte sitta hemma och kolla på tv. Men vad finns det att göra? Umgås med kompisar som redan har bokat upp något? Låter inte speciellt lovande och om jag ska ta mig in till stan så är det dags och börja fixa de nu för de går så dåligt med bussar. Näe, jag har en känska av att jag blir hemma ikväll.
Ska strax övningsköra till ica och köpa lite gott till ikväll i alla fall. Får se om det blir något nyttigt eller om jag känner för godis eller chips. Popcorn kanske, det är ju lite nyttigare, men ack så hemskt det är när det fastnar i tandköttet och halsen.


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: okej! Jag älskar cancan! Så uuuunderbar! :D



allt bra med dig annars?

2009-03-13 @ 17:44:13
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0