11 december, äntligen gjort

Då var det hemska provet, som jag gruvat mig så för, gjort! Satt i nästan 2 timmar, men jag fördrev tiden ganska mycket genom att sitta och fundera på andra saker, äta macka och halstabletter och sträcka på ryggen. Men jag skrev iallafall på alla 21 uppgifter. Får se hur det går.

I tidningen i morse såg jag en annons från jc. Det är halva priset på hela butiken endast idag. Super! Jag som tittat på en klänning flera dagar i rad, men inte tagit mig tid att prova och köpa, men nu när det är halva priset så bara måste jag dit. Ni får se senare vad jag kommer hem med.

Ska snart äta lunch, får se vad jag får för något. De andra äter lassange idag.
11.30 MK-möte
Sen skyndar jag mig allt vad jag kan till jc och hemköp, måste ju köpa russin!
Tar nog 13.30 bussen hem och byter om lite snabbt till stallkläder.
Hem och laga middag, sen baka lussebullar.
Absolut inget plugg nu, har ingenting mer att göra innan jul. Känns så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0