25 december, mina julklappar

Julklappar är en del av julafton och självklart fick jag julklappar. Jag fick ett stativ till kameran, pengar, sängkläder, en tavla, Björn Borg trosor, ljus, kokbok, necessär, almanacka/filofax och massa mer som jag inte kommer ihåg just nu.
Har inte bild på allt, orkade inte springa runt och fota det. Var helt upptagen med stativet som inte fungerade som jag ville. Jag skruvade bara ur skruvarna hit och dit, sen när mamma kom och provade gick de hur bra som helst. Man skulle tydligen skruva på båda samtidigt, men tror de att man har 3 händer? 2 som skruvar på skruvarna och en som vrider kameran, puckon. Så hade inte jag konstruerat stativet iallafall.

På bilden: Necessären, trosorna, ett av ljusen (änglaspel), filofaxen och kokboken.


Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mycket :) Jag har en canon eos 400 d, en grym kamera faktiskt. Ångrar inte en sekund att jag köpte den.. Vilken julig och mysig blogg du har!

2008-12-25 @ 18:09:22
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0