29 december, full fart trots förkylning

God morgon mina läsare!

Jag lyckades somna till slut igår kväll. Jag har jättesvårt att somna, kan ligga och vrida och snurra i 4 timmar innan jag somnar. Väldigt irriterande. Men nu är jag ganska pigg och har duschat och ätit frukost. Ska torka håret lite bättre och klä på mig. Ska vara i stan till klockan 12. Ska på ett möte, sen hinner jag nog kolla rean en sväng, om de nu finns något kvar. Återstår att se.
Sen ska jag övningsköra, hej och hå. Ska även hinna med stallet en sväng, får se om jag rider i mörkret idag eller om jag låter henne vila eftersom jag är så pass förkyld nu. Har knappt någon röst kvar och torrhostan är väldigt irriterande.
Nu tror jag att jag kom på varför de heter förkyld, förkylning. Man blir ju förkyld när man varit kall, frusit, kyld. Jag var ute och red i torsdags, svettades och tog sedan av mig jackan och blev kall. Dagen efter vaknade jag upp och var förkyld. Det måste ju vara därifrån ordet kommer, eller så är jag ute och cyklar med mina tankar, funderingar och lösningar på allt igen.

Lägger upp dagens outfit lite senare. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jag hoppas verkligen det, annars dör jag :P Det var så himla synd att de ställde in turnén i Göteborg :(



Hehe, okej vad bra! Men visst är det svårt! Jag hatar det verkligen xD

2008-12-29 @ 10:32:49
URL: http://matildahe.blogg.se/
Postat av: FEBB

ja min kompis med! hon bah vafan va vig du är!! haah :P kram elise <3

2008-12-29 @ 12:12:26
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: nadja

haha jaa det kanske är så det betyder.. förkyld..

2008-12-29 @ 13:10:18
URL: http://nadjafeili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0