30 december, skippar nyårslöftet

De där med dagliga promenader höll jag i en dag. Men jag skyller på att jag är förkyld nu så de är därför jag inte går ut och går, men ändå är jag ute och rider. Ajaj, de går inte riktigt ihop för mig. Fast åandrasidan så kan jag skylla på att det skulle vara ett nyårslöfte och än är det ju inte årsskifte. Men jag är inte så sugen på att ge de som nyårslöfte eftersom jag vet att jag inte kommer hålla det. Så det får nog faktiskt bli ännu ett år utan löften att hålla. Har ju aldrig haft några förut som varför ha några nu helt plöstligt? Nepp, inga nyårslöften i år heller.


Dags för finalen på Paradise hotel. Marre, Daphe, Camilla och Patrick är kvar. Jag tror och hoppas att Camilla och Patrick vinner, men jag vet inte. Återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Liene

Jga brukar inte heller ha nyårslöften, eller jo, att inte sitta vid datorn och sluta bita på naglarna för några år sen, det med datorn gick ju inte, haha.

2008-12-30 @ 20:13:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Juhlin

du e både ful gillar kissie och lyssnar på skitmusik.

synd

2008-12-30 @ 20:42:46
Postat av: sara

Bäst att inga nyårslöften ha :P

2008-12-30 @ 23:15:35
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0