31 december, sista dagen på året

God morgon allihopa

Vaknade nyss med ett ryck och började tänka igenom de jag skulle göra idag och jag har fortfarande inte fixat skjuts eller något sånt, så jag får se hur det löser sig.
Har fortfarande ont i halsen. Men hoppas lite varm risgrynsgröt, ett par korvsmörgåsar och ett glas persiljevatten hjälper halsen, haha. Frukost ska det iallafall bli inom kort.

Jag kommer ihåg i mileniumskiftet, 1999-2000, då alla trodde att världen skulle gå under, att datorerna skulle krascha och gud vet vad. Men ingenting hände. Bara att det var svinkallt den natten. Bara för att vi byter siffra på året så betyder de ju inte att vi kommer dö i en stor katastrof, nej de där tror jag inte på. Jag ser bara fram emot det nya året, verkligen. För så fort vi hoppar över till 2009, så närmar vi oss våren och sommaren. Sedan hösten då jag fyller 18 och kan ta mitt efterlängtade körkort. Jag ska ta körkort 2009.
Senare idag kommer jag lägga in
någon form av lista/inlägg om de 2008 och 2009, men mest om mina framtidsplaner för 2009.

Tittade ju på Paradise hotel finalen igår. Marre vann och jag blev sur. Camilla hade varit den värdigaste vinnaren, men inte mycket jag kan göra åt saken. Jag vet att det är en flera år gamal serie, men de visar den ju. Då kan man lika gärna kolla.

Nu är det frukost på gång, sen bär det av till stallet. Kommer äta middag och fira hemma ikväll med familjen. Det blir nog trevligt det med. Och det känns som om det är ett klokt val att vara hemma och vila så jag blir frisk någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0